بنظرتون نینی دخمل یا پسمل
چندروز دیگه انومالی دارم

تصویر
۹ پاسخ

احساس میکنم پسرههه
انتی کدوم سونو رفتی؟

دخترررررر

ایشالا هرچی هست صحیح و سالم بغلش بگیری

من ۱۰۰در۱۰۰ میگم که پسر چون خودم تو سونوگرافی کار می کنم

گلم نی نی شما پسر

عزیزم منم نوزدهم میرم، شما چندم میری؟

انتی رفتی احتمال نداد

فک. کنم پسرع

اینم هست ببینین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🤰🏼آیهان مامان 🤰🏼آیهان ۱ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۴ ماهگی
مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 مامان ویهان 🤰🏻💙🩵 ۹ ماهگی
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته هجدهم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری