۴ پاسخ

عزيزم منم برام همين سوال پيش اومد و همه گفتن خوب نيست خراب شده ديگه ولى از چند دكتر پرسيدم گفتن اصلااا اين حرف درست نيست شير مادر مثل خون جاريه مگه خون فاسد ميشه كه شير بشه!!!
من يذره اولش رو ريختم كه دلم نمونه ولى دركل اين حرف درست نيست
بماند كه بازم سينه نگرفت و شير خشك ميخوره😂

عامل فساد اینه که هوا بخوره.. داخل سینه چرا باید فاسد بشه؟ نهایتا غلیظ میشه و خشک میشه.. همون شیر آغوز شیری هست که طول بارداری توی سینه اروم آروم جمع شده و مونده... قدیم میدوشیدن میریختن الان میگن مقوی ترین شیر همون آغوزه

وقتی میاد به لباست لباستو خیس میکنه خودش میاد میره دیگ نیازی به دوشیدن نیست
من هر یساعت دوساعتی خودش جاری میشه میره

بریز دور خوب نیست شیر مونده

سوال های مرتبط