باید تعمیر کار بیاد درست کنه
ببین یخچال منم اینطور شد پیچارو که باز کردی درشو باز کن یه سوکت مانند داره اونم باید باز کنی بعد یخچالو کلا بمش جلو پشت یخچال یه. شلنگ کوچیک هست اونم بکن توش رسوب زده احتمالا از مال من پر رسوب بود درآوردم شستم همسرم هم جرمگیر موتور ریخت درست شد
من اینو باز کردم یخشم گذاشتم اب شه ولی فایده نداشت تعمیرکاراوردم
یخچال منم همینجوری بود بخاطره این کیپ شده ک یخ زدع
واسه گن هیمالیاست دقیقا از اینجا اب میداد چون پایینش فریز بود یخ میبست دو بار تعمیرکار اوردیم کلی هزینه تا درست کرد
من سالی دوسه بار شوهرم این کارو میکرد آخرش یه تعمیرکار اوند گفت باید یه قطعش عوض بشع. اونو که عوض کرد الان دوساله که دیگه یخ نمیبنده و آب نمیده
اون سوراخ پشت کیپ شده
من یه شلنگ سرم دارم همیشه میکنمش توش فوت هم میکنم باز میشه هرچی هست از پشتش میاد بیرون
اون کاسه پشتش هم درمیارم تمیز میکنم
سلام عزیزم منم یخچالم هیمالیاس همینجوری بود چندسال از پشتش اب میداد. اون پشت الان یخ بسته. اول باید اون پیچ هاشو باز کنی بعد آب گرم بریزی تا یخهاش آب بشه و کنده بشه تا بتونی تازه بازش کنی.
عه مال منم چن وقته آب میده .الکترو استیله
مال ما هم دقیق ازهمینجاش آب میداد
منم لایک کن ببینم جواب و یخچال لعنتی ماهم هنیجپر پایینش آب میده
یخچالت ساید سامسونگ.از من بعضی موقعه از پشتش اب میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.