۵ پاسخ

عزیزم ربطی نداره منم قبل بارداریم کامل قند مصنوعی حذف کرده بودم ولی بیحال شدم شما احتمالا ضعف میکنی گشنه میمونی ک اینطور میشی وگرپه به قند ربطی ندا ه

من چهار ماهه حذف قند مصنوعی ام
تنها قندی ک وارد بدنم میشه قند طبیعی میوه ها و خرما اونم فقط چهارتا در طول روز
و بعضی اوقات ی کوچولو عسل همین اره ضعف می‌کنی ولی عادت میکنی

منم قند مصنوعی رو حذف کردم و مشکلی ندارم ضعف نمی کنم. بی حالیت شاید برای چیز دیگه ای مثل کم غذا خوردن و رژیم گرفتن باشه اگه رژیمی. هویج رو می تونی جایگزین کنی اونم کالری و قند پایینی داره. مصرف خرما و عسل در حد تعادل هم مشکلی نداره عزیزم راحت باش.

نميشه ب طور كامل قند رو حذف كرد بايد قند طبيعي حايگزين كرد

دیدی ضعف میکنی یه کوچولو ارده بریز رو یه خرما بخور.
یا یکم دارچین بپاش رو خرما بخور.

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی‌🤍👼 مامان محمدعلی‌🤍👼 ۲ سالگی
سوال:بچه‌ها یه همفکری🤔
شما کدوم رو انتخاب می‌کنید؟؟🤷🏻‍♀️
1️⃣خونه نوسازتر ، کابینتهای زیبا تر ، محله بهتر ، آشپزخانه کوچکتر ، پذیرایی بزرگتر ، یک اتاق بدون پنجره ، همسایه نامناسب ، اذیت از لحاظ کیفیت ساختمان ، بالکن در آشپزخانه ، محل سرویس بهداشتی خیلی عالی ، درب ورودی رو به راهرو باز میشه و دید کمتری داره
2️⃣ خانه با کمی سن بیشتر ، در حد ۵ متر کوچکتر ، نورگیر عالی ، بالکن در اتاق خواب ، کمد دیواری بیشتر ، آشپز خانه بزرگتر ، پذیرایی کمی کوچکتر ، کابینتها کمی قدیمی ، محل سرویس بهداشتی نسبت به خانه دیگر جالب نیست ، درب ورودی رو به پذیرایی باز میشه و کامل دید داره ، ساختمان بهتر و تعداد واحد بیشتر ولی منظم تر
ممنون میشم با ذکر دلیل بگید انتخابتون یکه یا دو؟؟🫠🫠
سوال عزیزم برو فرزند پروری ، مادرا پسرم رو کی از پوشک بگیرم؟؟؟ این ماه که کمتر براش پوشک خریدم مصرفش رفته بالاتر😂😂😂 ، همسرم میگه زوده ولی دلم می‌خواد زودتر اقدام کنم ، پسرمو از پوشک بگیرم ، حذف پوشک ، حذف پوشک ، آمادگی حذف پوشک ، خشک ماندن پوشک ، شب ادراری ، برووووووووو فقطططط
سوال اصلی همون بالاییه لطفا به اون جواب بدید 🙏🏻
مامان ستاره 🌟 مامان ستاره 🌟 ۲ سالگی
سلام دخترااا💕
بعد سه روز مریضی و مریض داری اومدم 🩵
دخترم که سرماخورد بعدش همسرمم ازش گرفت منم گرفتم ولی دیگه خودمونو بستیم به دمنوش و شربت عسل و خوب شدیم خداروشکر🙏🏻💖

امروز وقت تمیزکاری ماشین لباسشویی بود من هربار بعد شستن لباسا جا مایعی رو درمیارم تا خشک بشه و توش نرم کننده نمونه ولی هر هفته یبار اون آب زیر لباسشویی رو هم تخلیه میکنم و این جامایعی رو درمیارم تمیز میشورم 🌱

دیگه جارو گردگیری هم کردم و سینکو گاز رو هم تمیز کردم و بالاخره میتونم یکم بشینممم
من روز تمیزکاریم شنبه هاس برعکس همه چون جمعه ها همسرم خونه س نمیشه کار کرد از اینور جمع کنی از اونور ریخت و پاش میشه باز فایده نداره😅🤍

شما در چه حالید و چه میکنید ایده بدید شام چی بذارم ؟🫠❤️


پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک