عزیزم ربطی نداره منم قبل بارداریم کامل قند مصنوعی حذف کرده بودم ولی بیحال شدم شما احتمالا ضعف میکنی گشنه میمونی ک اینطور میشی وگرپه به قند ربطی ندا ه
من چهار ماهه حذف قند مصنوعی ام
تنها قندی ک وارد بدنم میشه قند طبیعی میوه ها و خرما اونم فقط چهارتا در طول روز
و بعضی اوقات ی کوچولو عسل همین اره ضعف میکنی ولی عادت میکنی
منم قند مصنوعی رو حذف کردم و مشکلی ندارم ضعف نمی کنم. بی حالیت شاید برای چیز دیگه ای مثل کم غذا خوردن و رژیم گرفتن باشه اگه رژیمی. هویج رو می تونی جایگزین کنی اونم کالری و قند پایینی داره. مصرف خرما و عسل در حد تعادل هم مشکلی نداره عزیزم راحت باش.
نميشه ب طور كامل قند رو حذف كرد بايد قند طبيعي حايگزين كرد
دیدی ضعف میکنی یه کوچولو ارده بریز رو یه خرما بخور.
یا یکم دارچین بپاش رو خرما بخور.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.