چندبار بخور عادت میکنی
من از مجردی قند نمیخورم
با خرما بخور😂
یه قاشق عسل بزن
ولی من اصلا نسکافه شیرین دوست ندارم حتی با قهوه هم شکلات نمیخورم
برند بنمانو نسکافه های بدون قندش عالیع عالی
هیچ وقت نتونستم 😂فقط الان متنفرم
با سیروپ های رژیمی ک بدون قند هستن
با کاکائو تلخ بخور
یا چندبار دماغتو بگیر قورت بده تا کم کم عادت کنی
گول نخور ادامه بده حذف یهویی قند خیلی یهویی وزنو میاره پایین حال میکنی
من اسپرسو میخورم
ولی در کل الان اونم حذف کردم
من اسپرسو خالی میخورم باز باقندو شکلات نمیتونم
همسرمن استویا استفاده میکنه
عسل بریز
اتفاقا من الان خیلی وقتِ کافی بدن قند میخورم، چندوقت پیش برای تنوع گفتم با قند بگیرم اصلا نتونستم بخورم، دیگه عادت کردم بنظرم طعم بهتری داره
میتونید برای شروع خرما یا کشمش کنارش بخورید بعد اونوهم حذف کنید
استویا بخر مثل شکره یکم گرونتر
استویا بریز
حذف قند بت فشار آورده ها😶🌫️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.