خانوما من اخرین سونوم ۳۳هفته بود
بازم نیازه برم؟!؟

۳ پاسخ

دکتر من گفت دل به خواهی هست اگه دوس داری برو ۳۶.۳۷ نرفتی هم مهم نیس

من ۳۶ هفته هم رفتم

سلام گلم خوبی عذر خواهی میکنم مزاحمتون شدم ،گلم من ختم گل قرآن خیرات برای اموات چله یس عاشورا توسل عهد حدیث کسا تا چهل روز هم به نیابت از کسی میخونم جهت سلامتی حاجت نماز حرز امام جواد میخونم ببخشید بخاطر شرایط جنگ اوضاعمون بد شده نیاز داشتین شمارمو میدم خدا بچتو حفظ کنه اجرت با حضرت رقیه من خیلی وقته اینجام منتها اون اکانتم مسدود شده

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۴ ماهگی