۵ پاسخ

دکتر بهم گفته بود از روز ۱۶ بخورم منتها وقتی میخوردم لکه بینی میگرفتم بعدش گف از روز ۱۹ یا ۲۰ بخور ک اونطوری برام بهتر بود

از ۱۵ تا ۲۵

ب من دکتر یه ورقه داد گفت از چهاردهم سیکلت شبی یکی بخور..واسه چی بهت داده؟

۱۵ سیکل تا ۲۵ سیکل

به من دکترم میگفت از دهمین روز تا ده شب.

سوال های مرتبط

مامان یارا شدم❤️😍 مامان یارا شدم❤️😍 قصد بارداری