میگن واکسن اول هرجور باشه بقیه هم همونه نمیدونم والا
سخت😑😑😑😑
پسر من چهارشنبه زد
تب نکرد،البته پاراکید ۴ ساعتی دادم
یکم پا درد داشت و بی قراری کرد،کیسه آب گرم میزاشتم بهتر میشد
حواست به دمای بدنش باشه تب میکنه ولی خداروشمر قابل کنترله فقط استامینوفن رو سر وقت بده که دردش کمتر بشه و تب نکنه
سبکه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.