۵ پاسخ

میگن واکسن اول هرجور باشه بقیه هم همونه نمیدونم والا

سخت😑😑😑😑

پسر من چهارشنبه زد
تب نکرد،البته پاراکید ۴ ساعتی دادم
یکم پا درد داشت و بی قراری کرد،کیسه آب گرم میزاشتم بهتر میشد

حواست به دمای بدنش باشه تب میکنه ولی خداروشمر قابل کنترله فقط استامینوفن رو سر وقت بده که دردش کمتر بشه و تب نکنه

سبکه نگران نباش

سوال های مرتبط