۱۵ پاسخ

این کار واسه سن بچه هاس هیچ بچه ای نیست که راحت بپوشه بجای دعا گرفتن میرفتی پیش مشاوری دوره ای میدید یا ب دکترش میگفتی راهکار مبداد چرا دعا و‌این چیزا میگیرین؟؟؟؟

تو روخدا این‌کارا رو نکنید دعاواسه لباس نپوشیدن بچه؟؟؟؟

ینی‌ قراره واسه هر کدوم از چالش ها برااین بچه دعا بگیری؟؟؟یکم‌فکر‌کنید

👀👀👀 غلط کرد اون دعا این چیزا الکی داده توچه ساده ی مدت اینجوری هستند بعد خوب میشن بچه هستند الان موقع که بچه از تاریکی یا خیلی چیزا احساس ترس می‌کنه

دعا برای حمام نرفتن ولباس نپوشیدن؟؟؟؟؟؟؟واقعا چه تفکراتی دارید؟؟؟؟؟

چه ظلمی در حق روح بچه وخودت داری میکنی😣😟

دخترمنم کلا دو سه ماهه اصلا لباس نمیپوشه شهرمونم سرد بود لخت میومد همه جا بایدونه مای بیبی😵‍💫

لباسای زمستونیشو کلا جمع کن لباسهایی که دوسداری بپوشه بزار جلوش،، بهش بگو خودت انتخاب کن کدومو میخوای

دعا چرا واقعا؟صبوری کن.با حرف.با محبت .با تعریف و تمجید.با داستان.با بازی.
اولین راه که به ذهنتون میاد دعا نباشه.زندگی بچه هارو با این دعاها گره میزنید به خدا

دعا واسه حمام نرفتن؟؟؟ از الان اينكارارو نكن عدات دارش نكن به دعا فردا اذيتش ميكنن

چه ربطی به دعا داره وااا بچه تو اون لباس حس راحتی بیشتری داره برا همین دوست نداره عوضش کنه خودش هوا که گرم تر بشه مجبور میشه درش بیاره

ذات بچه همین خیلی اشتباه محض کردی واسه حموم رفتی دعا گرفتی اشتباه بدتر میخابی بری واسه لباس پوشیدن هم دعا بگیری😏دعا فقط برای ترس یا مریضی خوبه نه اینا پسر منم از حموم به شدت می‌ترسه هر وقت میبرم گریه می‌کنه باشه صحبت کردم داستان حسنی گفتم اینقدر گفتم بهش الان تازه تاثیر کرده میاد حموم آب بازی ولسگی سرش هنوز نه واسه لباس هم طبیعی پسر من گیر میده کاپشن تنم کن لباس تابستونیش آوردم میگم این خوشگل یا چقد لباس تنت کنی خوشگل میشه یخودم میبینم می‌پوشم راضی میشه

دعا چیه بابا
پسر منم هر فصل همینجوره‌ زمستون میشه بزور باید لباس آستین بلند عادتش بدم الانم ک هوا گرمه داشتیم میرفتیم بیرون دیروز گریه میکردک‌ آستین کوتاه نمیپوشم

نمیشه واسه هرچیزی دعا بگیری که . بچه رو از الان تو این داستانا نیار . همه اینایی که گفتی طبیعیه . پسر منم همینه با زور بلا میاد حموم به زور هم لباس میپوشه

با بچه حرف بزن بگو لباس بپوشی خوشگل میشی ناز میشی برات جایزه میگیرم هرچی دوست داشتی میگیرم

سوال های مرتبط