خانوما من فردا میشم ۱۶ هفته برم بهداشت صدا قلب میزارن؟

۶ پاسخ

من 18 هفته هم رفتم برام نذاشت

من که ۱۶ هفته بهداشت گفت بیا رفتم هم قد و وزن فشار گرفت هم صدا قلبشو برام گذاشت

۱۶هفته کامل بشه احتمالا بزاره دیگ

بهداشت ۱۸ هفته به بعد میزاره

من دیروز رفتم مطب نزاشت گفت 18 باید بشی

منم پس فردا ۱۶ هفتم تموم میشه، من پنجشنبه رفتم که تعطیل بود باز باید فردا برم. من از سونو انتی به بعد سونو نشدم ادم نگران میشه. میگن بهداشت ضربان قلب میزاره

سوال های مرتبط

مامان یاشار❤️ مامان یاشار❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری