کل نقاهتش ده روزه سخته ولی ن خیلی اگه نترسی
نینی من دو ساعت اول بیقراری کرد و یه کم گریه....دیگه بعدش عادی بود همه چیز
من سنتی کردم خیلی راضی بودم بی تابیش با اولین ادرار خوب شد.
من حلقه کردم اولین روز خیییلی اذیت شد دومین روز ب بد خوب بود و تو تشت اب میزاشتم
یه محافظم داد بد پانسمان میزاشتم و پوشک میکردم
نه اصلا
ختنه سنتی کردم
یه ذره هم گریه نکرد و بی قرار نشد
حتی دیدی میگن با اولین جیش بی قرار میشه و گریه زیاد میکنه
پسر من اصلا اینجور نشد آروم آروم شکر خدا
من سنتی ختنه کردم و به شدت اذیت شد تا یک هفته با هر بار جیش کردن کلی گریه میکرد
من دوماهگی ب روش حلقه بود
فقط تو مطب گریه کرد واسا جیش اولش
شب اول خیلی گریه میکنه هر ۴ ساعت استامینوفن دوبرابر وزنش بره که بخوابه
روش حلقه دکتر من گف آب بزن بهش تو تشت آب گرم بزار حلقشم ۶ روزه افتاد
من با باد سشوار خشک میکردم
همه چیز برا چند ساعت اوله گریه و بی تابی ها بعد اولین ادرار بهتر میشه چون بی حسی میزنن اولش دیگ انقد درد نداره بعدم استامینوفن میدی و تمام راحته استرس نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.