۹ پاسخ

کل نقاهتش ده روزه سخته ولی ن خیلی اگه نترسی

نینی من دو ساعت اول بی‌قراری کرد و یه کم گریه....دیگه بعدش عادی بود همه چیز

من سنتی کردم خیلی راضی بودم بی تابیش با اولین ادرار خوب شد.

من حلقه کردم اولین روز خیییلی اذیت شد دومین روز ب بد خوب بود و تو تشت اب میزاشتم
یه محافظم داد بد پانسمان میزاشتم و پوشک میکردم

نه اصلا
ختنه سنتی کردم
یه ذره هم گریه نکرد و بی قرار نشد
حتی دیدی میگن با اولین جیش بی قرار میشه و گریه زیاد می‌کنه
پسر من اصلا اینجور نشد آروم آروم شکر خدا

من سنتی ختنه کردم و به شدت اذیت شد تا یک هفته با هر بار جیش کردن کلی گریه می‌کرد

من دوماهگی ب روش حلقه بود
فقط تو مطب گریه کرد واسا جیش اولش

شب اول خیلی گریه میکنه هر ۴ ساعت استامینوفن دوبرابر وزنش بره که بخوابه
روش حلقه دکتر من گف آب بزن بهش تو تشت آب گرم بزار حلقشم ۶ روزه افتاد
من با باد سشوار خشک میکردم

همه چیز برا چند ساعت اوله گریه و بی تابی ها بعد اولین ادرار بهتر میشه چون بی حسی میزنن اولش دیگ انقد درد نداره بعدم استامینوفن میدی و تمام راحته استرس نداشته باش

سوال های مرتبط