۶ پاسخ

اره طبیعیه

اره عزیزم منم چند روزیه دارم

من اتفاقا هرچیم معاینه میکردن رحمم بسته بود

من این هفته بودم ساعت ۱۰ شب سزاریانم کردن..

منم الانش دارم ،از هفته ۳۰ توی روز درد داشتم ولی کلا این دو روزه ،بیشتر میاد سراغم

منم خیلی دارم عزیزم رفتم معاینه دو بار یه سانت دهانه رحمم باز شده بود استراحت کن و مایعات بخور دردت زیاد شد برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد