۱۱ پاسخ

گلم آب بدن نوزاد از شیر مادر و همون شیرخشک تأمین میشه

والامادرای ما ک قدیمی هم بودن ب بچه هاشون اب نمیدادن ماهم نمیدیم تا۶ماه تمام دکترامیگن ندین شایدایشون نظرش اینه دلیل نمیشه درست باشه درصورتی ک توشیرمادرهم اب هم غذاش

آب خالی یون های بدن نوزاد رو به هم میریزه و روی مغزش تاثیر میذاره ، تو اگر تضمین میکنی انقدری شیر تو شکمش باشه که یون هاش تنظیم باشه بهش آب بده ، ولی در کل بچه آب بدنش از شیر تامین میشه مطمعن باش .
با اون تفکر باید به بچه غذا هم بدیم چون مگه میشه موجود زنده چند ماه فقط شیر بخوره😂🤦🏻‍♀️
تو مناطق ما از چهار ماهگی مجازه ، دکتر کودکان بهم گفت

وای خدا اصلا نده عزیزم
اصلا ندید بچه ای که شیر مادر میخوره که تکلیف مشخصه ابتدای شیر کاملا رقیق و روشن و آبه که رفع تشنگی بشه بعدش چرب و مقوی میشه و کالری داره

شیر خشکم که با مقدار مشخص آب حل میشه که آب بدن رو کافی نگه داره

کجای این حرف مشکل و غیر قابل درکه برای بعضی ها نمیدونم

آب اصلا نیاز نیست ، شیر (چه شیر خشک چه شیر مادر) هم نیاز آب بدن بچه رو رفع میکنه هم غذا ، شیر مادر که از دو بخش تشکیل میشه اولش آب بعدش چرب تره و میشه غذای کودک شیرخوار نمیدونم کدوم دکتر هستش ایشون ولی من از ۴ تا دکتر پرسیدم ۱ فوق تخصص و ۳ تا متخصص اطفال همشون تاکید داشتن که اصلا آب به نوزاد ندید اتفاقا این آب دادن قدیمی و الان علم میگه آب نباید داد مضر

شیر مادر اولش ک بچه سینه رو میگیره میک میزنه اب برای اینکه تشنگی رفع بشه بعدش چرب میشه گرسنگی رفع میشه

دکتر ب پسر منم گفت روزی یک سیسی بدم ولی من ندادم وقتی ۴۰ روزش بود گفت

اره منم آب میدم مخصوصا شیر خشکی باشه

من از دوماهگی شاید ۱۰ روز یه بار دوتا قاشق چای خوری آب جوش ولرم دادم. همین😆 نمیدونم آب دادن حساب میشه یا نه

دکتر پسرم از یه ماهگی گفت روزی سه بار اب بده منم دادم

من که ندیدم کسی بده والا

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی