۳ پاسخ

نصف هویج با اب بریز تو قابلمه خودش اول حرارت زیاد کن بعد کم کن بزار نیم ساعت یا بیست دقیقه ابپز بشه پخته میشه

من بخاطر پز کردن به دونه هویچ از وسط نصفش کردم گذاشتم وسطه کتری قشنگ با بخارش پخت حدودا نیم ساعت بعدش با پشته قاشق لحش کردم یکم شیر خشک بهش اضافه کردم رقیق بشه که به کام دخترم نچسبه بتونه بخوره.

هویجو قاچ کن بذار بخار پز بشه ،بعد ک نرم شد با پشت چنگال لهش کن

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی