خانما شما شبا که ضعف میکنید چی میخورید؟؟

۱۴ پاسخ

من دست میچرخونم بالا سرم هر چی همسرم گذاشته باشه میخورم

شیر عسل

سیب

غذا😂و یا سیب
هرچی که دم دست باشه 😂👌

نسبه شب نون پنیر

غذا اکثرا ...

من نون خشک یا نون و پنیر

منم سیب میخورم دل پیچه میگیرم

من شیرکاکائو و شیرموز میزارم با نی میخورم.بعدشم یه جرعه آب. چیزای جویدنی رو نمیخورم که لای دندونام گیر نکنه میترسم دندونام بعد از بارداری خراب بشه

سیب ک بدتر ضعف میاره چرا همه نوشتن سیب میخوریم🙄

من خداروشکر با ضعف از خواب بیدار نمیشم.
ولی اگه بیدار میشی ساندویچ های سبک و سالم درست کن آماده باشه هر وقت بیدار شدی بخوری.

هرچی تو یخچال باشه😅

من سیب دوتا می‌شورم می‌زارم بالا سرم یهو بیدار میشم میرم سرویس میام میخورم

میوه خشک یا بسکوئیت نمکی

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۳ ماهگی