خانما شما هم هرچی میخورید حالت ترش کردن دارید؟ چیکار میکنید که کمتر ترش کنید

۸ پاسخ

المینیوم ام جی ضد اسید معجزه میکنه میخورم‌من

تحمل کردن
تا بکساعت بعد غذا دراز نمیکشم

آدامس‌نعنایی بجویید خیلی تاثیر داره

تحمل.

وای منم خیلی ترش میکنم از اولش
بنظرم درمانی نداره😄

من عرق نعنا می‌خوردم هروقت ترش میکردم

آره من از اول دارم
هیچکاری نمیشه کرد 🥲
فقط میتونی کمترش کنی وسط غذا و بلافاصله بعد از غذا آب نخور
سریع دراز نکش تند هم غذا نخور

اره یروزایی هر چی بخورم ترش میکنم ولی یروزایی خوبم

سوال های مرتبط

مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری