مامانا شمام هروقت غذا می‌خورید ترش میکنید تو هفته من

۳ پاسخ

من که اصلا میل ندارم
حتی غذا هم نخورم معده م سنگینه غذا بخورم که افتضاح میشم

اره😔😔

منک اصلن نمیتونم ب درستی غذا بخورم فقط چندتا غذای انگشت شماره ک میتونم بخورم اونم با تحمل حالت تهوع😪

سوال های مرتبط

مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری