خانما شمام ترش میکنید و طعم دهنتون چه جوری میشه

۴ پاسخ

بد مزه
عصاب خوردیه
کاش این علائم هاش تموم شه

چقدر خارجیا راحته دوران بارداریشون
چجوری میرقصن و کلی ورزش میکنن
من که واقعا داغونم 😅

واییییی گفتی همش سوزش معده و حالت تهوععععع

اسید معده دهن منو سرویس کرده هیچی نمیتونم بخورم

من ک کلا هرغذایی میچشم میگم تلخ. خواهرم‌بنده خدا مهمانی داشت گفتم غذات تلخه چقد ترسید بعدش فهمیدم مزه دهن من تلخه خیلی حس بدیه

سوال های مرتبط

مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری