۱۰ پاسخ

خودم میزارم تو دستش یکم نگه میداره

میگیره ولی از دستش میوفته

یکم نگهمیداره و میوفته نزدیک پنج ماهشه دیگ

ماشالله چه چشمای نازی دارع عکسشو نذار🧿🧿🧿🧿❤️❤️❤️

چه خوبه 😋😋😋😋😋

تا اول ۶ ماهگی وقت داره برای گرفتن با دست

اره میگیره

درود ،بله از حدود۳ ماهگی کامل و زمان بیشتری میگیرد مانند جغجغه،عروسک های کوچک پولیشی

اره کم کم داره یاد میگیره ولی طولانی نمیتونه

ای خداااااجوجه قشنگ😍

سوال های مرتبط