۱۰ پاسخ

دختر من همش داره گریه میکنه الکی سر هر چیز بیخودی روانی شدم دیگه

خب طبیعیه انسان لجبازه
باید حواسش پرت کنی تا یادش بره

خوشگل ناناز 😍😍😍😍😍

پسر من سرویسم کرده
برای بازی تو گوشی😤😤😤

اره واسه منم اینطوریه رو مخمه

اره دیوونه کرده ما رو

دختر منم همینطوره..ببخشید عزیزم اینو میگم برا چشماش بردی دکتر یکمی انحراف داره

بچه منم همینه یعنی رد دادم دیگه

معین جیغ میزنه، گاز میگیره، مشت میزنه، نیشگون میگیره🫠🫠🫠🫠بعد میخنده

اره پسر منم بخواد لج کنه جیغ میزنه

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی
مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۲ سالگی