من دیشب میسابیدم و گریه میکردم
دلم پیش خانواده هایی که عزیز از دست دادن به هر نحوی
دقیقا من حس و حال شما رو داشتم با این تفاوت کت همسرم هم سرکار میره اصلا جای امنی نیست و هر روز با استرس و درد میگذره،چند روز پیش یه دوست سن بالا داریم کفت هفت سین چیدی کفتم نه کفت بخاطر بچه ات باید بچینی و این رسم آریایی رو باید حتما بجا بیارید،امروز صبح انداختم کم و کاستی هم داره و دیدم دخترم جقدر ذوق کرد،گفت براش کامل توضیح بده و دقیقا این کار رو کردم
منم همینم البته من اوضاع خودمم از صد تا جنگ بدتره..جنگ پیشش هیچی نیست
دقیقا منمهمینم هنوزمتورخت خوابمحوصله ندارم بلند بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.