#جیش
#پوشک
#کوفت #زهرمار
#یمان

تصویر
۳ پاسخ

تعبیرشو نمیدونم ولی میگن اگر از کسی ک فوت شده تو خواب چیزی بگیری خیلی خوبه .

چیزی گرفتن از میت خوبه

خدارحمتشون کنه عزیزم میگن خوبه از مرده چیزی آدم بگیره

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان مهراد(قندک❤️) مامان مهراد(قندک❤️) ۲ سالگی