هوا بخور فقط
من رژیم لیمومی گرفتم ۱۵ کیلو لاغر کردم بنظرم خیلی رژیم راحتی بود و خیلی دوسش داشتم
بازم میخوام ادامه بدم
اگه مایل به شیرینی جاتت زیاده
قرص کروم بخور
دلت شیرینی
منم 165 قد وزنم 68 ولی دلم میخاد حداقل 5 کیلو کم کنم تمام ماه رمضان روزه گرفتم افطار سبک تا سحر هیچی سحرم یکم غذا ولی هیچی کم نکردم میگن باید قند و برنج و نونو کم کنی
باید ۵۶ بشی
من سعی دارم لاغری شم
فستینگ یعنی ۱۲ الی ۱۸ ساعت هیچی جز اب و قهوه و چایی نخوری شیرینی جاتم حذف کنی
قرص ال جی
قرص زنوور برای دفع چربیه
بدین به من۱۶۴وزن۶۰
میخوام چاق بشم
عزیزم چطوری هست ؟این رژیم فستینگ ..
بازم چاقم نسبت به قدم ۱۶۲ هست
یکم بده به من
58 ام
منم با فست از ۷۸ شدم الان ۷۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.