#فرزند پروری
#پوشک
#خواب
#,زهرمار

تصویر
۶ پاسخ

مطهره جووون چجوری گهواره رو رو حالت تاریک گذاشتی

خب بنده خدا میترسه تو این وضع😬

چجوری تم گهواره رو سیاه کردین؟

منم قرار بود واسه سال تحویل بریم من بمونم تاآخر فروردین اما الان بااین اوضاع شوهرم میگه عید میریم با خودمم برمیگردین اینجوری خیالم راحتتره ان شاالله اوضاع سر و سامون بگیره باخیال راحت میرم خودمم بخوام بمونم همش فکرم پیش شوهرم می مونه

پارش کن

خدایی خیلی سخته اما چاره چیه بهتره باهم برید حداقل خیال اونم راحته

سوال های مرتبط

مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی