#فرزند پروری #پوشک #شیرخشک #خواب
هعیییییی موافقید ؟

تصویر
۵ پاسخ

اره موافقم.بخدا ک ۹۰ درصد شایدم بیشتر مسولیت با حانما شده.
مسولیت خونه بچه گرونی همه چی حتی خرج خونه

عزیزم گروه تو بله داری؟

آخ گفتی

الان میان میدن اطلاعات اینم😂

🥲😂اره

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی