از این پشم شترها بستم فعلا
کمرم درد میکنه خوب گرمش میکنه
من گن نبستم هیچ وقت
میگند بعد زایمان گن نبندید چسبندگی رحم میاره دیگه نمیدونم
از کی باید گن بست؟
ای لایف
اصلا و ابدا استفاده نکردم
الانم شکمم تخته
کلا خودمو از اول ننداختم
از روز سوم زایمان خودم کارای نیلدارو میکردم
از روز دهم پیاده روی سبک شروع کردم
تقریبا ۴-۵ ماهگی ورزش سبک شروع کردم
رفته رفته سنگینش کردم
گن مخصوص سزارین ولی هم به درد نخوره هم خیلی درد میاره نهر به نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.