ی پیازو رنده کن ابشو بگیر بعش نمک برن بعد با سورنگی چیزی بریز روی همون دندونی ک درد میکنه یه رب بیست دیقه بزار باشه بعدبزیز بی حس میشع
ابلیمو و نمک
غلیظ درست کن بزار پای دندونت
دردتو کم میکنه
من شنیدم سیرپوست بگیربزار توگوش همون سمتی که دندون درد داری خیلی خوبه،یا یه تیکه بزار لای دندون،البته خودم امتحان نکردم،من 4ساعت درد داشتم آب نمک دوبار قرقره کردم خداروشکر دردش خوب شد
سلام من شنیدم سیر بزاری روش خوبه رنده کنی بزاری، شرمنده تو این شرایط این سوال میپرسم چون منم شوشترم، سونو ان تی پیش کی رفتی؟؟
اسپری لیدوکائین نداری؟
از هفته ۱۴ به بعد میتونی دندون پزشکی بری قشنگم
عنبر نسا دود کن
آب نمک قرقره کن
اجی از عطاری پمادیاروغن میخک بگیر دردت ساکت میکنه
میخک بزار روش قند آب شده بافلفلم خوبه
بخدا من ازصبح تا الان هی درد میکشم لعنت به دندون درد
از دکترت بپرس بعد استامینوفن ساده بگه بخور
بگو دکتر کلسیم بهت بده
شیر و ماست مصرف کن
میکنم از عطاری بخر بزار رو دندونت
بزن گوگل ی دعا هست باید انگشت دست بزاری روی دندونی که درد میکنه و این دعا رو بخونی زود خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.