۳ پاسخ

داخل شیشه شیرش هر از گاهی اب بریز بده بخوره ، و یکم سیب کاملا له شده و ابکی

اگر کودک هر ۳ روز یک‌بار دفع دارد ولی:

مدفوع نرمال و نرم است،
زور نمی‌زند،
درد و گریه ندارد،
این یبوست محسوب نمی‌شود.👎

اره نگران نباش.

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان ایماااان کوچولو مامان ایماااان کوچولو ۱۶ ماهگی