خانما مشهدی سنو قلب کجا رفتین هزینش چند بود؟
#پوشک#شیرخشک#مای بی بی

۶ پاسخ

من درمانگاه امام حسین فلکه ضد با بیمه نیروهای مسلح 30 خورده ای یادمه

من شنبه رفتم درمانگاه سلامت
۹۵۰ تومان

فقط برو فرشچی از همه جا مناسب تره

فرشچی

من رفتم کلینیک افرینش ، دکتر صبوری... به شدت پیشنهاد میکنم واقعا دکتر باسوادیه... هزینش یادم نیس حقیقت

فرشچی با بیمه سلامت ۷۰۰تومن عزیزم جند جا زنگ زدم همین مناسب‌تر بود
دولتی ام نمیدونم زنگ نزدم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی