۹ پاسخ

هیچوقت با بزرگتر شدن بذتر میشن

بعدم میگن ی دونه بچه رو نمی‌تونید نگه دارید همش غررمیزنید ما چندتا چندتا بزرگ کردیم و..

منم همینم انقد خسته ام از این وضعیت اللنم پریودم حالم بد کمرم درد می‌کنه ی بند هم میگه بغلم کن بغلم کن یعنی جون ندارم هرکارم کردم نخابید ک خودم یکم بخابم یعنی تا عمر دارم دیگه بچه نمیارم پدرم درومد 😭😭😭😭😭😭😭😭

وای خیلی سخته خیلیییییی

پسر منم نق نقوه
الکی نق میزنه
میخوره هم نق میزنه ،نمیخوره هم نق میزنه

وااای چقدرررر منیییی

من ک دلم می‌خواد سرمو بکوبونم تو دیوار از صبح اویزونه منه جیغ ‌و داد ‌‌گریه 😭😭😭😭

ما سخت می‌گیریم بخدا

ولی باز بزرگ بشن عاقل تر میشن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👼🏻🤎 مامان امیرعلی👼🏻🤎 ۲ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی