۱۲ پاسخ

اصلااا چیزای سنگین بلند نکنیااا زیادم تو خونه کار نکن راه رفتنات آروم باشن هی خم و راست نشو پله زیاد نرو فولیک و مولتی سر موقه بخور
استرس که اصلاا خوب نیست سمه برات
سعی کن از هر چی نترسی یهو جون و دلت بلرزه خوب نیست
سر موقه برو آزمایش و سونو که معمولا دکتر تعیین میکنه برات
گرمیجااات نخوریا خدا نکنه بیوفتی خونریزی
به سلامتی بارداریتو سر کنی گلم♥️

چند روز تاخیر داری

مبارکهه

مبارکه عزیزم
چیزای با ویتامین آ بالا نخور

جیگر هویج و اینا
آروم حرکت کن بیشتر استراحت کن
سریعا برو دکتر تا داروهاتو استارت بزنی
زیاد سر پا نمون
غذاهای مونده و کنسروی نخور
آویشن جعفری زعفران زیره و یسری مواد غذایی نخور
ان شالله بسلامتی بگذرونی

یعنی تو این دوماه تاخیر بی بی چک نزده بودین

مبارکه .یعنی دوماه پریود نشدی بی بی چک هم نزده بودی؟چ دل بزرگی🤭

عزیزم علائمتون قبل بی بی چک زدن چی بود؟؟

چطوری دوماه تاخیر آزمایش ندادی

قرص فولیک اسید و ویتامین د 3

چندروزتاخیری؟

فقط فولیک اسید شروع کن عزیزم

مبارک باشعه❤️ عزیزم کارایعه سنگین نکن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری