بستگی به اندازه موسش داره.یه موقع میبینی یه بچه درشته موسش کوچولوئه😅
یک بردار برا نافشم بهتره یکم بزرگ باشه
فکر کنم مولفیکس اصلا صفر نداره از یک شروع میشه بعد روی خود پوشک از هر برندی سایزش و با وزن بچه نوشته که چی خوبه شما یه هفته بعد زایمانته دویست سیصد گرم هم بذار رو وزن نی نی ببین کدوم بهتره
دختر من 3300 به دنیا اومدتا دو هفته صفر مصرف کرد
همون 1 باشه اگر دیدی بزرگه بعد صفر بگیر
مبابا صفر بدردنمیخوره
اخرم میبینی نصفش میمونه
اگررر یک درصد دیدی بزرگه خیلی بروبگیر
وگرنه اطرافیان من با وزن۲ونیم کیلو هم یک میذاشتن
من همه بچه اولم هم دوم۳۶۰۰بودن صفراستفاده کردم براشون تنگ نبود اندازه بود
یه بسته صفر بگیر برا هفته اول
نه نه یکخوبه
کی رفتی سنو ممکن تا موقع زایمان رشد کنه بیشتر همون یک بهتره
همون ۱ خوبه بزرگ بود میتونی صفر بگیری
من۳ کیلو بود ۱ گرفتم
صفر پاهاشو میبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.