۹ پاسخ

منم میخوام ‌ واقعا گرون شد میخواستم برادلباسای بچه ها

منم خیلی لازم دراور خودمون کشو هاش خراب شده قرار بود زمستون بگیریم ک جنگ شد.نمیدونم چکار کنم شاید بدم کشو هاشو درست کنن همینو استفاده کنیم

چرا ر ا خوندم😬😬😅😅

اگه لازمته و میخوای بخری، بگیر چون روز به روز همه چی گرونتر میشه تو این مملکت هیچی ارزون نمیشه همش رو به گرونیه

به نظرم بگیر،ماه بعد گرونتره

چرا من خودم دارو پنج کشو 😑🥴🫨😵‍💫🤣🤣🤣🤣🤣 هی میگم یعنی چیی

والا خوبع

وای من دارو خوندم همش فک میکنم دارو پنج کشو چیه دیگه🤣🤣🤣🤣🤣

چی هس

سوال های مرتبط