۷ پاسخ

اگه لگنت باز بشه طبیعی میزایی

ن گلم انجام نمیدن منم عمل کیست تخمدان انجام‌دادم دکترم گفت ربطی نداره چون رحم دست نخورده و پارگی نداره

طبیعی میشه
چون روی رحم که عمل انجام نشده که بخواد پاره بشه
اگه بنا به باز شدن خط بخیه شکمت بود پس هر کسی که هر عملی رو شکمش انجام داده باید سزارین میشد مثل اپاندیس و کیسه صفرا و اینا
مهم اینه که روی رحم عمل جراحی انجام نشده چون رحم قراره منقبض بشه موقع زایمان

من دی ۹۹ عمل تخمدونم لاپراسکوپی بوده دکترم میگه سزارین اجباری هستی

سزارین اجباری چون اگه زود بدی از داخل گوشت شکمت پاره میش دیگ نمیشه کاریش کرد

میشه عزیزم زیر نظر دکتری که وی بک انجام بده حتی دوسال بعد سزارین هم که بگذره با روش وی بک میشه طبیعی زایمان کرد

فکر کنم دیگه باید سزارین بشی

سوال های مرتبط