بستگی داره از بیمارستان باید بپرسی شهر ما ۹۰ درصدش بیمه میده
از بیمارستان باید بپرسی بیمارستانی ک من پرسیدم ۲۰ تومن کم میشد با تامین
مثل سزارین اول
من سز اجباری دوم
۱۰ تومن زیرمیزی دکتر گرف
۶۵ بیمارستان شد
من سزارین دوم بیمارستان دولتی پرسیدم گفتن هزینش تقریبا ۵ تومن میشه با بیمه ازاد همون بیمارستان اینجا مامانا میگفتن رو۴۰/۵۰عه
دولتی کمه ولی خصوصی زیادم فرق نمیکنه ۱۰ تومن فرق میکنه
من زایمان دوممه بیمارستان نیمه خصوصی میخوام برم بیمه تامین دارم بیمه تکمیلی هم دارم گفته باز تقریبا۲۵تا۳۰تومن پیشتون باشه دکترم هم جدا گفته ۱۵تومن میگیره 🫠
بیمارستان دولتی رایگان تقریبا ولی خصوصی آنچنان کم نمیکنن
فرقی نداره سزارین اول و دوم
بستگی به بیمارستان داره
بعضی بیمارستانای خصوصی که من پرسیدم حدود ۴ تا ۵ تومن از قیمت آزاد کم میکنن
تقریبا نصفشو میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.