۲ پاسخ

ماما به من گفت سه لایه بخیه خوردی و اینکه تا ۴۰ روز رابطه نداشته باشم با شامپو بچه بشورم و با دستمال خشک کنم پمادی هم نوشت گفت بزنم قرص هام هم کامل خوردم شمر خدا ۱۰ روزه که رفتم نگاه کرد گفت عالی دبروز و امروز هم دو تاش افتاده تازه

بخیه داخلی که همه میخورن اون خودش جذب میشه و اینکه تا 50روز حداقل رابطه نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم 💙 مامان گل پسرم 💙 روزهای ابتدایی تولد