ماما به من گفت سه لایه بخیه خوردی و اینکه تا ۴۰ روز رابطه نداشته باشم با شامپو بچه بشورم و با دستمال خشک کنم پمادی هم نوشت گفت بزنم قرص هام هم کامل خوردم شمر خدا ۱۰ روزه که رفتم نگاه کرد گفت عالی دبروز و امروز هم دو تاش افتاده تازه
بخیه داخلی که همه میخورن اون خودش جذب میشه و اینکه تا 50روز حداقل رابطه نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.