از کجا بفهمم بخیه داخلی خوردم؟بخیه داخلی چجوریه؟

۲ پاسخ

همون موقع ک بخیه زدن ب من گفت برا بخیه های داخلی بی حسی زدم اما بیرونی و نمیشه زد از اونجا فهمیدم🚶🏻‍♀️

معلوم نیست خوردی باید دکتر بهت میگفتم
نخ جذبی هست قابل دیدن نیست حتی حس هم نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان صدرا کسرا 😍♥️ مامان صدرا کسرا 😍♥️ ۸ ماهگی