۵ پاسخ

دکترم حریر بادام نوشته براش

وای نه بادام ندی .من اول از شیر بادام شروع کردم بچه ام رفلاکس شدید شد .دکتر گفت بادام خیلی سنگین

مگه ۴ماهه غذا خور میشه؟

به نطرم خودت براش غذا درست کنی مقوی تر از سرلاکه

همه سرلاکا روش نوشته شش به بعد نمیدونم خدا وکیلی از بادام جوش شروع کن

سوال های مرتبط

مامان سودا جان مامان سودا جان ۱۴ ماهگی