۳ پاسخ

اره عزیزم برو دکتر حتما

در هر هفته لکه بینی داری باید سریعتر بری پیش پزشک

بهتر بری زایشگاه چون لکه بینی هیچ وقت شوخی نیست

سوال های مرتبط