۴ پاسخ

مشکل رحم واین چیزا هم ندارم

الان ده روزی میشه شیاف میزنم دوفامد هم میخورم دو شب قبل امپول زدم کمتر شده اما بازم با کوچکترین فشار میاد

قبلا سابقه لکه نداشتی ؟ مشکل دهانه رحم نداری؟

استراحت کن ،شیاف بزار
دکترت چی گفت؟

سوال های مرتبط

مامان آریاکوچولو مامان آریاکوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری