من درسا دارم عالیه هم سفیده هم با دوام همم شعله هاش خیلی قویه
من پنج ساله اخوان دارم عالیه
برای من بیمکثه خیلی راضیم
من لتو دارم عالیه پونزده ساله دارم استفاده میکنم
من 6،7ساله ایلیا استیل شیشه ای دارم، راضیم، تازگیا یدونه فندکش خراب شده
من داتیس دارم و خیلی راضیم پارسال خریدمش ۲۰ میلیون امسال قیمتش کردم شده ۵۷ت🤦🏻♀️
کن عالیه
من استيل البرز دارم خوبه راصيم هم شعلش خوبه هم فندكش اگه هزينش مهم نيست مسترپلاس بگير عاااليه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.