۱۳ پاسخ

من مستاجرم سازنده پارس مکس گذاشته افتضاحه به معنی واقعی اصلا همینطوری شعله خاموش میشه
برای خونه خودم اپکس گرفتم

اخوان عالیه

من اخوان دارم و خیلی راضی ام

اخوان بگیر
استیل بگیر شیشه ای بدرد نمیخوره

عزیزم اخوان و استیل البرز هرکسی از ما خریده راضیه شوهرم میفروشه

من آلسا دارم هنو استفاده نکردم ببینم‌چطوریه

هرروز تایپیک راجب گاز میذاری؟ 😕

من ۶ ساله اخوان دارم خیلی خوب بود
البته قطعات ایتالیاییش
هر سه اینهایی که گفتی برندهای خوبیه ، مستر پلاس هم خیلی خوبه اگه بودجه ت برسه

من بوش و اخوان دارم هردو عالیه

اخوان استیل عالیه من خیلی راضی بودم الان اومدم یه جا دیگه گازش افتضاحه .ولی اخوان خونه خودم عالی بود

مال من اسنواس

اخوان

واسه من ایلیااستیل شیشه ای هست
اره راضیم فقط چدن هاش خوب تمیز نمیشن
وگرنه خوده گاز مشکلی نداشته

سوال های مرتبط