۱و۹۴ سونو دادم سالم بود
۱.۷
سلفری سالم
با این جوابا مطمئن شدم ک برای پول اینکارو میکنن وگرنه چرا زیر ۲ ام باید این ازمایش و بده؟
من ۲.۱ بودم درصد ریسکم ۱ درصد بود ولی ی ازمایش و ی امینو یرای من ۲۶میلیون خرج برداشت🫥
٢.٥٥ بود خداروشكر مشكلي نبودش
۱/۹۹خداروشکر سلفری دادم سالم بود
2/36
بود سلفری دادم خداروشکر جوابش خوب بود
چرا این ازمایش انجام میدن ب من گفته انجام بده ولی پولش ندارم خیلی گرونه
۱.۶۵ بود سلفری خداروشکر سالم
🥺🥺۲و۸
من آمینو دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.