۱۰ پاسخ

۱و۹۴ سونو دادم سالم بود

۱.۷
سلفری سالم

با این جوابا مطمئن شدم ک برای پول اینکارو میکنن وگرنه چرا زیر ۲ ام باید این ازمایش و بده؟
من ۲‌.۱ بودم درصد ریسکم ۱ درصد بود ولی ی ازمایش و ی امینو یرای من ۲۶میلیون خرج برداشت🫥

٢.٥٥ بود خداروشكر مشكلي نبودش

۱/۹۹خداروشکر سلفری دادم سالم بود

2/36
بود سلفری دادم خداروشکر جوابش خوب بود

چرا این ازمایش انجام میدن ب من گفته انجام بده ولی پولش ندارم خیلی گرونه

۱.۶۵ بود سلفری خداروشکر سالم

🥺🥺۲و۸

من آمینو دادم

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی