بنظرم اينجور چيزا بيشتر ادم و نگران ميكنه
قبلا مامان و مامانبزرگامون همه چي ميخوردن و همه كار ميكردن
با شيرينى و خامه و….كه باعث ديابت ميشه موافقم
ولى گوجه و ماست ترش و…مقدار مناسب كه ايرادى نداره
دکتر به من گفته حبوبات بخور،خودم عاشق نون پنیر گوجه ام،غذای تند هم دوست دارم،عالللی شد😑😐😐
بابا این دیگه زیاده روی بود بخدا😕
همه چی بخورید سخت نگیرید ولی ب اندازش
عجب چقدر نخود لوبیا خوردم
نخود و لوبیا که خوبه
همه چی بخورید هرچی زیاد روی بشه خوب نیست . بخورید ولی زیاد روی نکنید . زرشک . دارچین زعفرون دمنوش ها بهه هیچ وج . اب انار . رازیانه . نعناع . فلفل . اصلا نخورید اصلا وچندتا دیگه هم یادم نیست
نخود و لوبیا مگه خونریزی میاره؟
وا دکترم گف همه چ میتونی بخوری فقط دمنوش اینا نخور
ویار مامانم موقعی که منو باردار بود گوجه بود😐😐😐😐😐😐 و کل ۹ ماه فقط گوجه خورده🙄🙄
کتاب اسمش چیه
من ابگوشت دارم نخورم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.