وای فک میکردم فقط من اینجورم
خیلی بده
ی هفته بیشتر نیست
من خوب شدم دو روز اول درد گرفت
من تا دوهفته درد داشتم موقع ادرار کردن
فکرکنم بخیت بکشی بهتر میشی
من تقریبا تا دو هفته اینطوری بودم
موقع تخلیه ادرار به شدن مثانه و زیر دلم تیر میکشید
والا بعد از کشیدن بخیه من خوب شدم
بعد اینکه حتما زیاد راه برو و ادرار رو هم اصلااااا نگه ندار
من با این کارا زود خوب شدم
من فقط دو روز اول درد داشتم بعدش خوب شد اونم درد خیلی کم
بستگی به بدنت داره برای هرکی یه جوره
من تا چن روز پیش همچنان داشتم اما الان خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.