سرلاک چ طعمی بیشتر خوشمزس گندم یا حریره بادوم یا برنج؟؟؟

۹ پاسخ

گندم کلاً خوشمزه نیس
برنج و حریره بادوم خیلی خوبه

موزو گندم

گندم خرما بهترینه

برنج

ولی برا ۸ ماهگی زده روش

گندم و تکه های خرما

گندم میوه گندم موز خوبه

گندم و سیب خیلی بدمزه و مزخرفه

فرنی برنج

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو🩷 مامان دلوین کوچولو🩷 ۶ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی