پسر من هفته اول بیستا صفر،،،از ده روزگی تا یک ماهگی شش بسته ۴۴ تایی سایز ۱ استفاده کرد شیر خودم بود هربار شیر میخورد درجا دسشویی میکرد خیلی مصرفش بالا بود سایز ۲ تا چهل روزگی سایز ۳ از چهل روزگی تا دوماه و دوهفته الان سه ماهشه دوهفته هست رفته تو چهار تا ۱۶. کیلو جا داره روش نوشته پسرم هفت کیلوعه ولی رون هاش تپلن
من چهارتا استفاده کردم 38 تایی پنجمی رو بردم عوض کردم سایز چهار گرفتم
من تا الان ۷ بسته ۳۸ تایی استفاده کردم دوتا هم دارم ک قراره اونارم استفاده کنم
متفاوته عزیزم من ۲ تا بسته کوچیک استفاده کردم
من سه تا تعداد بالا خریدم ولی کمتر میگرفتم بهتر بود فک میکنم اخریاش اذیت بشه
پنج شیش بستع ی ۴۴تایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.