توروخدا جواب بدین.من ۱۵ هفتم چه چیزایی نباید بخدرم؟طالبی میشه؟
چی نحورم؟

۴ پاسخ

ممنونم از همتون

ملون و خربزه مشهدی هم نخور حساسیت زاست

هرچیزی رو ب حد تعادل بخوری مشکلی نداره جز چیزایی ک مضرن کاملا عزیزم البته اونم باز خیلیا میخورن مث آب هویج ،آب کرفس،جوشونده و دمنوش اینا و جگر و دل و قلوه و...
هرچیزی میخوای بخوری قبلش ی سرچ کن مزایا و معایبش رو ببین با آگاهی استفاده کن

طالبی بخور .
جیگر و هویج و کرفس و دمنوش گیاهی و عرقیجات و زعفرون و زرشک نخور

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری