ممنونم از همتون
ملون و خربزه مشهدی هم نخور حساسیت زاست
هرچیزی رو ب حد تعادل بخوری مشکلی نداره جز چیزایی ک مضرن کاملا عزیزم البته اونم باز خیلیا میخورن مث آب هویج ،آب کرفس،جوشونده و دمنوش اینا و جگر و دل و قلوه و...
هرچیزی میخوای بخوری قبلش ی سرچ کن مزایا و معایبش رو ببین با آگاهی استفاده کن
طالبی بخور .
جیگر و هویج و کرفس و دمنوش گیاهی و عرقیجات و زعفرون و زرشک نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.