۹ پاسخ

فعلا شرایط اینجوریه فکر کنم حتی گفتن اینترنتو فعلن وصل نمیکنیم چون مردم بلد نیستن ازش استفاده کنن :(

دقیقا خسته شدم دلم اینستا و تلگرام میخواد

سلام

😂😂😂مردم ایران طرز استفاده درست از اینترنت رو بلد نیستن
گفتن ک تا یاد نگیرن وصل نمیکنیم
تازه مردم ب اینترنت م.لی عادت کردن 🙂🙂🙂
یعنی گند زدن ب کاسبی و زندگیمون

عزیزم فعلا که وصل نمیکنن حرص نخور فعلا که که همه چی خرابه گرونی ام پدر همه رو دراورده

اره بخدا دیوونه شدیممم🥺

کاش وصل میشد

گرونی برو ببین بازار بدبخت شدیم

دیگه چیمون‌ درسته که اینترنت باشه

سوال های مرتبط