فعلا شرایط اینجوریه فکر کنم حتی گفتن اینترنتو فعلن وصل نمیکنیم چون مردم بلد نیستن ازش استفاده کنن :(
دقیقا خسته شدم دلم اینستا و تلگرام میخواد
سلام
😂😂😂مردم ایران طرز استفاده درست از اینترنت رو بلد نیستن
گفتن ک تا یاد نگیرن وصل نمیکنیم
تازه مردم ب اینترنت م.لی عادت کردن 🙂🙂🙂
یعنی گند زدن ب کاسبی و زندگیمون
عزیزم فعلا که وصل نمیکنن حرص نخور فعلا که که همه چی خرابه گرونی ام پدر همه رو دراورده
اره بخدا دیوونه شدیممم🥺
کاش وصل میشد
گرونی برو ببین بازار بدبخت شدیم
دیگه چیمون درسته که اینترنت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.