دخی منم گرفت سه روز تب تا ۴۰میرسید همش با آب و گلاب پاشویه میکردم لباس خنک تنش پاراکید هر ۴ساعت ظهر هوای آزاد تو حیاط میبردم
به سه روز کل تن و صورتش ریخت بیرون
بعدش دو روز دونه ها بود خودشون هم خوب شدن فقط غذا گرمی نده میوه گرم هم نده هندونه خیلی خوبه و تند تند شیر بده که گرسنه نمونه و زود دفع بشه
بله دختر منم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد ولی بدنش دونه ریخت بیرون روز پنجمم خوب شد دکتر گفت دارویی نداره
دخترم گرفت، تب بالا و غیر قابل کنترل داشت با اسهال.
با تب ۳۹ درجه که تو خونه با هیچی پایین نیومد بستری شد یه شب بیمارستان بود.
۳ روز بعد از مریضی تبش اومد پایین و بدنش مثل خاکشیر دونه ریخت. برای دخترم فقططط سرم به دادش رسید….
همسر و بچه عای منم گرفتن
دختر و همسرم روزی دوتا آمپول میزدن
پسرمم دکتر شیاف داده بود هرچهارساعت دوسومش
چهارروز تب داشتن بعد یهویی قطع شد
بچه سه چهار روز تب میکنه که باید مراقب باشی بالا نره بعد اینکه تبش خوب شد بدنش دونه میزنه اونم بعد دو سه روز خودش خوب میشه
اره پسر من سه روز تب داشت بعد شکمش یکم دونه زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.